Jäsenyys ja jäsenedut

Meillähän on sama matka!
Seuraa nettisivuiltamme paikallisyhdistyksen tapahtumia. Järjestämme erilaisia tapahtumia erilaisille ihmisille.
Yhdistyksemme sai nuorta voimaa, kun nuorisotoimeen tuli viisi uutta jäsentä. He saivat samalla Jyty-Jopon. Minnekähän tulee seuraava Jyty-Jopo?
Jytyn jäsenenä voit vuokrata viihtyisiä jäsenhintaisia lomahuoneistoja ja -mökkejä ympäri vuoden eri puolelta Suomea. Jytyn loma-asuntoja on vuokrattavissa Levillä, Tahkolla, Rukalla ja Rönnäsissä. Kuvassa Tahkonpelto
Muista käyttää jäsenkorttiasi myös Jokiseudun Kirjapisteiden myymälöissä!

Koulutusuutisia

Jytyn koulutuskalenteri vuodelle 2018 on ilmestynyt pdf-muodossa. Löydät sen täältä. Paperinen versio ilmestyy seuraavan Jyty-lehden välissä.

Kymmenen hyvää syytä olla Jytyliiton jäsen - Jytyliiton tarjoamat edut

1. Jyty valvoo etujasi ja neuvottelee työehdoista ja palkoista

2. Käytössäsi on Ilmainen oikeusapu ja lainopillinen neuvonta palvelussuhdeasioissa

3. Työpaikallasi Jytyn luottamusmies ja paikallisyhdistyksesi aktiivit ovat käytössäsi ja helposti saavutettavissa

4. Vakuutusturvanasi työpaikalla Jytyn vastuu- ja oikeusturvavakuutus

5. Jytyn tarjoama koulutus on jokaisen jäsenen oikeus

6. Vapaa-ajan tapaturmavakuutus ja matkustajavakuutus turvaa kaikkialla

7. Kymmenen kertaa vuodessa työmarkkina- ja ammattiasioihin pureutuva liiton lehti

8. Tuntuvat pankki-, vakuutus-, mökki- ja hotelliedut sekä alennukset polttoaineista

9. Jäsenenä olet vakuutettu työttömyyden varalta omassa nopeassa työttömyyskassassa

10. Alhainen jäsenmaksu,  jonka  voit vähentää verotuksessa.

Jytyliiton jäsenedut löytyvät liiton sivuilta www.jytyliitto.fi, huomioi myös liiton lomamökit eri kohteissa! Lisäksi Jytyliitolla on useiden eri yhteistyökumppaneiden tarjoamia etuuksia.

Lue liiton lomamökkieduista ja varaamisesta seuraavasta linkistä: http://www.jytyliitto.fi/fi/jasenyys/jasenedut/lomamokit/Sivut/default.aspx

Oman yhdistyksemme tarjoamat jäsenedut

Liiton kalenteri pitää Sinut ajan tasalla       Yhdistyksesi tarjosi sinulle vuoden 2018 Jytykalenterin, jonka saat liiton postittamana Jyty-lehden yhteydessä. Kalenteri on samalla tukeva tietopaketti, joka kulkee näppärästi mukanasi. Jos et ole jostain syystä saanut kalenteria, ota yhteyttä paikallisyhdistyksesi toimihenkilöihin.

Jos et käytä Jytyn kalenteria, mutta sait sen lehden mukana, voit halutessasi palauttaa sen yhdistyksemme toimihenkilöille. Annamme kalenterin ensi vuonna jäseneksi liittyville, koska heille ei tämä Jyty-lehti ole vielä mennyt.

Virkistysmääräraha vuonna 2018 Virkistysmääräraha vuonna 2018 on 25 euroa. Maksutosite, jossa on yhteystietosi ja tilinnumerosi, lähetetään rahastonhoitajalle. Virkistysmäärärahan saa mm. työnantajien ja ammattiyhdistysten järjestämiin retkiin, paikallisiin teatterinäytöksiin, konsertteihin, tapahtumiin, kuntourheiluun kuten kuntosalimaksuihin sekä hierojalla käymiseen. Virkistysmääräraha on työvoimajäsenten käytössä (tyky-toimintaa).

Kulttuuriseteli Jyty Ylivieska ry:n työvoimajäsenenä tarjoamme vuosittain kulttuurisetelin Kulttuurikeskus Akustiikan konsertteihin ja tapahtumiin. Seteli on voimassa talvikuukaudet ja syys-Sattuma tuonee taas uuden.

Alennus kirjakauppaan Jokiseudun Kirjapiste Ky:n myymälät myöntävät 10 %:n alennuksen Jyty Ylivieskan jäsenille kaikista normaalihintaisista kirjoista. Ota jäsenkortti mukaasi, niin voit käyttää tämän edun! Jokiseudun Kirjapiste Info Ylivieska, Valtakatu 3, 84100 Ylivieska ja Info Haapajärvi, Kirkkokatu 5, 85800 Haapajärvi

JYTY Ylivieskan työvoimajäsenet pääsevät uimaan 3.4.3018 alkaen Ylivieskan Liikuntakeskuksessa 2,50 euron omavastuuhinnalla (max 2 kertaa/kk). Laita nimi kassalla olevaan listaan. Uimahalli on suljettu huoltotöiden vuoksi kesä-heinäkuun ajan, mutta syksyllä uinti taas jatkuu.

Jyty on vuosisadan liitto
Jyty on Suomen vanhin kunta-alan ammattiliitto, olemme toimineet pian lähes 100 vuotta.

Kymmenen hyvää syytä olla Jytyliiton jäsen - Jytyliiton tarjoamat edut

1. Jyty valvoo etujasi ja neuvottelee työehdoista ja palkoista

4. Vakuutusturvanasi työpaikalla Jytyn vastuu- ja oikeusturvavakuutus

5. Jytyn tarjoama koulutus on jokaisen jäsenen oikeus

6. Vapaa-ajan tapaturmavakuutus ja matkustajavakuutus turvaa kaikkialla

10. Alhainen jäsenmaksu,  jonka  voit vähentää verotuksessa.