Laiva on lastattu Jytyllä

Järjestämme työvoimajäsenillemme maksuttoman virkistysillan Sievin Kiurunkankaalla (os. Kiuruntie 97) keskiviikkona 12.6. klo 17.30 alkaen. Aloitetaan ruokailulla klo 17.30 ja n. klo 19 mahdollisuus saunoa ja käydä paljussa. Pyyhkeet ja saunatakit on talon puolesta. Sitovat ilmoittautumiset ruokailun vuoksi Sarille tekstiviestillä p.0400-198 768 to 6.6. mennessä. Tervetuloa!

Hohtokeilailu-jäsenilta Jyty Ylivieskan jäsenille Ylivieskan Liikuntakeskuksessa perjantaina 22.3.2019. Keilahalli on varattuna klo 19 – 20, jonka jälkeen siirrytään takkahuoneeseen saunan ja iltapalan merkeissä. Ilmoittaudu 21.3. mennessä sari.laitala(at)ylivieska.fi (tai viesti 0400 198 768 ) Tervetuloa!

Lähde mukaan verkostoitumaan JYTYN MEGARISTEILYLLE 3.-5.5.2019 Helsingistä Tukholmaan. Yhdistys maksaa 10 ensimmäiselle ilmoittautuneelle työvoimajäsenelleyöpymisen 2 hengen hytissä ja bussikuljetuksen. SITOVAT ilmoittautumiset 6.2. mennessä Sarille s-postilla sari.laitala@ylivieska.fi tai tekstiviestillä 0400-198768. Peruutusmaksu 50 euroa. Katso tarkemmat tiedot risteilystä www.jytyliitto.fi.

Kuvagalleriassa on otoksia menneistä tapahtumista.

Tapahtumia

Ei tapahtumia

Tällä hetkellä ei ole kyselyä käynnissä.