Jyty Ylivieska ry lajikokeilu

23.2.2023

Hallitus kokousti 11.1.2023 ja päätettiin, että toteutetaan lajikokeilu kerran kuussa helmikuusta alkaen kuun viimeisellä viikolla. Toukokuun lajikokeilu sisältyy virkistyspäivään Kalajoella, jäsen voi valita vapaasti lajin annetusta valikoimasta. Heinäkuussa ei ole lajikokeilua. Lajiin ei tarvitse ilmoittautua erikseen. Hallitus selvittää lajien järjestäjien kanssa mahdollisuudet päivän toteutukseen. Mikäli valitut lajit eivät onnistu suunnitelmien mukaan, otetaan vaihtoehtoinen laji.

Valittuja lajeja (voi muuttua)

• Jooga                                             Helmikuu              27.2.2023 klo 17-18:18, Joogahuone Lie & Soul Ylivieska
  • Avantouinti Keka                         Maaliskuu              25.3.2023 klo 12-16, Keka Ylivieska
  • Padel                                            Toukokuu                8.5.2023 klo 17:00, Padelhalli, Närhitie 4B Ylivieska