Jokilaaksojen Jyty ry järjestämiä reissuja keväällä/kesällä 2024

27.3.2024

Jokilaaksojen Jyty ry (entinen Kalajoen Jyty ry) järjestää reissuja kevään ja kesän aikana. Jyty Ylivieska osallistuu yhdessä näihin reissuihin eli Ylivieskan jäsenet voivat myös lähteä matkaan. Jyty Ylivieska maksaa puolet matkan hinnasta ja jäsen maksaa itse loput. Tässä Jokilaaksojen Jytyn ilmoittamat reissut ja hinnat:

• La 6.4.24 päivän reissu Jyväskylään kädentaito- ja hyvinvointimessuille. Reissun hinta noin 40 € / hlö sis. kyydin ja messulipun. Käynti Pandan tehtaalla samalla reissulla. JYTY YLIVIESKA 20 €.
  • Helatorstain aikaan 9.-11.5.24 Tallinnan reissu.  Matkan hinta 280-290 € ( sis. majoituksen, bussi- ja laivamatkat) Meno 9.5 aamulla varhain, Tallinkin Megastar lähtee Helsingistä klo 13.30 ja on Tallinnassa 15.30. Paluu lauantain My Starilla joka lähtee Tallinnasta klo 13.30 ja on Helsingissä klo 15.30.  Majoitusta on varattuna kahdesta hotellista sataman läheltä; Hestia Hotel Seaport sekä CityBox Tallin City Center hotellista. JYTY YLIVIESKA 140-145 €
  • Perjantaina 12.7 on tulossa päivän ( illan) reissu Tangomarkkinoille ja  40 vuotisjuhlakonserttiin. TÄSTÄ TULEE TARKEMPAA INFOA LÄHEMPÄNÄ
  • 18.-21.7.2024 on Reissu Tarttoon. Majoitus Soho-hotellissa 3 yötä. Matkat samalla aikataululla / laivoilla kuin Tallinnan reissu. Matkan hinta noin 340 €. JYTY YLIVIESKA 170 €

Kaikista matkoista tulee lähempänä tarkempaa infoa :)